A Qatar Airways a 2012. január 3-án megrendezett Business Traveller USA magazin éves díjkiosztóján több díjat is átvehetett. Sorrendben már harmadszor szerezték meg az olvasók szavazatai szerint a "Legjobb nemzetközi légitársaság" címet és elismerést kaptak "Közel-Kelet legjobb business osztálya" kategóriában is.
2013-ban a Paris Air Show-n megtartott Skytrax díjátadóról a Qatar Airways 3 díjjal távozott. A 2011-ben és 2012-ben világ legjobbjának megválasztott légitársaság ezúttal a „Világ Legjobb Business Osztálya”, a „Világ Legjobb Business Váróterme”, és a „Közel-Kelet Legjobb Fedélzeti Kiszolgálása” kitüntetéseket kapta. A Skytrax az egyetlen független, globális utaselégedettséget mérő kutatás, melyben több mint 160 ország utazói vesznek részt. Qatar Airways 2010 után másodszor kapja meg a „Világ Legjobb Business Osztálya” címet, melyet többek között az exkluzív és a világon elsőként létrehozott Prémium Termináljának is köszönhet.
2014-ben a Qatar Airways 3 elismerést vihetett haza a Farnborough Air Show alatt megtartott Skytrax díjkiosztó gálán. A légitársaság kapta a "A világ legjobb business osztálya", Világ Legjobb Business Váróterme” és a "Közel-Kelet legjobb légitársasága" díjakat, ez utóbbit már nyolcadik alkalommal érdemelte ki.
A vezérigazgató, Akbar Al Baker szerint az elnyert díjak igazolják azokat a magas szintű elvárásokat, amelyeket a Qatar szolgáltatásai és azok minősége iránt támasztanak. Minden területen, legyen az ügyfélszolgálat, személyre szabott kiszolgálás, étel-ital vagy fedélzeti duty free, figyelnek a legapróbb részletekre. Céljuk, hogy az ügyfél maximálisan meg legyen elégedve a légitársasággal.
2014-09-30