A repülés ma már szerencsére nem kiváltság, hanem sokak számára elérhető utazási forma: legyen szó üzleti megbeszélésről, vagy nyaralásról, de még egy tengerentúli városban töltött hosszabb hétvége vagy a karácsonyi bevásárlás sem lehetetlen és elérhetetlen – a modern repülőgépeknek hála mindezt kényelmesen, az alacsony olajáraknak köszönhetően pedig a korábbiakhoz képest szinte fillérekből megtehetjük. Az ezredforduló környékén bő százezer forintból jó, ha egy európai nagyvárosba eljutottunk, ma már ennyi pénzért az USA keleti partja – New York, Boston, Miami -, de másfélszer ekkora összegből akár Hongkong, vagy Szingapúr is elérhető – és nem csupán Budapestről, hanem már Debrecenből is!
A repülés élménye - ennyi luxus mindenkinek jár!
A repülés ma már szerencsére nem kiváltság, hanem sokak számára elérhető utazási forma: legyen szó üzleti megbeszélésről, vagy nyaralásról, de még egy tengerentúli városban töltött hosszabb hétvége vagy a karácsonyi bevásárlás sem lehetetlen és elérhetetlen – a modern repülőgépeknek hála mindezt kényelmesen, az alacsony olajáraknak köszönhetően pedig a korábbiakhoz képest szinte fillérekből megtehetjük. Az ezredforduló környékén bő százezer forintból jó, ha egy európai nagyvárosba eljutottunk, ma már ennyi pénzért az USA keleti partja – New York, Boston, Miami -, de másfélszer ekkora összegből akár Hongkong, vagy Szingapúr is elérhető – és nem csupán Budapestről, hanem már Debrecenből is!
Azonban nem mindegy, hogy 6-12 órát milyen körülmények között töltünk el: egy fáradt üzletember nem lesz hatékony tárgyalópartner, és az sem jó, ha a nyaralás első napjait a jetleg kiheverésére kell fordítanunk. Az üzleti osztály a turistajegy árának 5-10-szeresébe is kerülhet, míg a Premium Economy már a legolcsóbb jegy kétszereséből is kijön. A Premium Economy osztály két éve mutatkozott be a Lufthansánál: az új ülések akár 3 centiméterrel is szélesebbek lehetnek a korábbiaknál, minden ülés saját karfával rendelkezik, ezért oldalirányban is mintegy 10 centiméterrel nagyobb az ülések távolsága. A háttámla mélyebbre dönthető, mint korábban, az egymás mögötti ülések vízszintes távolsága pedig 97 centiméter. A Lufthansa Premium Economy-n így közel másfélszer akkora helyünk van, mint a hagyományos turistaosztályon. A kényelmet a második sortól kezdve állítható lábtartó, az első sorban pedig integrált lábtámasz teszi még teljesebbé. Az ülések körüli praktikus megoldások közül a pohártartó, az elektromos csatlakozóaljzat és a bőséges rakodótér is hozzájárul a nyugodt és kellemes utazáshoz. Ezzel a jeggyel kétszer annyi csomagot vihetünk magunkkal, némi felárért pedig igénybe vehetjük a repülőtéren az üzleti várókat.
A fedélzetre lépve a személyzet üdvözlő itallal vár bennünket, az ülésünk pedig saját vizespalackot és praktikus utazási kellékeket tartalmazó, exkluzív kényelmi csomagot is tartalmaz, míg az ételeket porcelán étkészletben szolgálják fel. A Lufthansa valamennyi interkontinentális járatán már elérhető a szélessávú internet, ami hamarosan az Európán belüli járatokon is megjelenik.
2016-11-16