Az április 25-én rendezett díjkiosztón a légitársaság a "legjobb világszintű légitársaság", "legjobb turista osztály" és "legjobb személyzet" elismeréseket kapta meg.
A rangsorokat évente egyszer, a Business Traveller magazin olvasóinak szavazatai alapján állítják fel. A légitársaság részéről Thierry Antinori vehette át a díjakat, aki elmondta, hogy az Emiratesnél mindig az utazó van a középpontban. A légitársaság folyamatos fejlesztéssel magas színvonalú termékeket kínál, a nemzetközi légiutas-kísérő csapat pedig mindig a kiváló szintű szolgáltatásra törekszik. Thierry Antinori a díjat hatalmas megtiszteltetésnek tartja, mellyel a légitársaság minden dolgozójának erőfeszítéseit ismerte el a nagyközönség.
A légitársaság a magas szintű szolgáltatásaival és innovációival továbbra is vezető szerepet szeretne betölteni a légiközlekedésben. Járatain a díjnyertes ICE szórakoztatórendszer a világ legszélesebb választékával kínál kikapcsolódást. Az Emirates turista osztályán a legnagyobb ülésbe épített képernyőkön élvezhető a műsora. Minden osztályon az adott régió által inspirált ínyenc fogásokat szolgálnak fel. Minden A 380-es és a legtöbb B777-es utasszállítójukon ingyenes WiFi szolgáltatás érhető el. A légitársaság az első osztályon utazókat privát "lakosztállyal", és az A380-es gépeken fedélzeti klubhelyiséggel illetve első osztályú zuhanyzófülkékkel kényezteti.
Az Emirates személyzete több, mint 23 ezer főt számlál, amelyben 130 nemzet képviselteti magát.
2016-04-27